O‘ZBEKISTONDAGI JOMA SPORT ANJOMLARI DISTRIBYUTORI UCHUN ERP YECHIMI

Ispaniyaning Joma brendi rasmiy vakili uchun savdo, ombor va hisob-kitobni boshqarishga mo‘ljallangan kompleks tizimni joriy etish


Konsultatsiya uchun ariza qoldirish

MIJOZ HAQIDA
Joma O‘zbekiston — dunyo miqyosida taniqli ispan brendi Jomaning rasmiy distribyutori bo‘lib, keng turdagi sport anjomlari va aksessuarlarini taklif etadi. Kompaniya 2013-yildan buyon O‘zbekiston bozorida faoliyat yuritib, sport jamoalari va federatsiyalar uchun ulgurji yetkazib berish, shuningdek, o‘z do‘konlari va onlayn platformalari orqali chakana savdo bilan shug‘ullanadi.

BIZ OLDIMIZGA QO‘YILGAN VAZIFALAR QANDAY EDI?

Barcha asosiy jarayonlarni boshqarish uchun yagona raqamli tizim yaratish zarur edi.

Joriy etishdan oldingi asosiy muammolar:

 Savdolarni ajratilgan hisob-kitobi (chakana savdo, korporativ buyurtmalar, onlayn savdo).
 Yagona omborning yo‘qligi — har bir kanal o‘z hisobotlari va ma'lumot bazalariga ega edi.
 Qoldiqlarning to‘liq shaffofligining yo‘qligi: onlayn do‘kon, chakana savdo nuqtalari va ombor o‘rtasida sinxronizatsiya mavjud emas edi.
 Yuklarni qo‘l bilan nazorat qilish, bu esa to‘plamda xatoliklar va kechikishlarga olib kelardi.
 Barcha kanallar bo‘yicha uzluksiz tahlilning yo‘qligi sababli xaridlarni rejalashtirishdagi murakkabliklar.
 Jamoalar va korporativ mijozlar uchun bonus dasturlari va chegirmalarni samarali hisobga olishning yo‘qligi.

BIZ MIJOZNING VAZIFALARINI QANDAY HAL QILDIK

Biz sport anjomlari distribyutori ehtiyojlariga moslashtirilgan Odoo platformasiga asoslangan ERP tizimini bosqichma-bosqich joriy etishni taklif etdik.

1. Tahlil va loyihalash
 Ulgurji savdo, chakana savdo, onlayn savdo, xaridlar va ombor hisobini o‘z ichiga olgan biznes jarayonlarining batafsil xaritasini ishlab chiqdik.
 Mavjud tizimlar, shu jumladan onlayn do‘kon, bilan integratsiya zonasini aniqladik.

2. Modulli sozlash

BIZ JOMA UCHUN ERP TIZIMIDA NIMA SOZLADIK?
O‘ZBEKISTONDAGI JOMA SPORT ANJOMLARI DISTRIBYUTORI UCHUN ERP YECHIMI

Ispaniyaning Joma brendi rasmiy vakili uchun savdo, ombor va hisob-kitobni boshqarishga mo‘ljallangan kompleks tizimni joriy etish.  


Konsultatsiya uchun ariza qoldirish

MIJOZ HAQIDA
Joma O‘zbekiston — dunyo miqyosida taniqli ispan brendi Jomaning rasmiy distribyutori bo‘lib, keng turdagi sport anjomlari va aksessuarlarini taklif etadi. Kompaniya 2013-yildan buyon O‘zbekiston bozorida faoliyat yuritib, sport jamoalari va federatsiyalar uchun ulgurji yetkazib berish, shuningdek, o‘z do‘konlari va onlayn platformalari orqali chakana savdo bilan shug‘ullanadi.
BIZ OLDIMIZGA QO‘YILGAN VAZIFALAR QANDAY EDI?
Barcha asosiy jarayonlarni boshqarish uchun yagona raqamli tizim yaratish zarur edi.

Joriy etishdan oldingi asosiy muammolar:

 Savdolarni ajratilgan hisob-kitobi (chakana savdo, korporativ buyurtmalar, onlayn savdo).
 Yagona omborning yo‘qligi — har bir kanal o‘z hisobotlari va ma'lumot bazalariga ega edi.
 Qoldiqlarning to‘liq shaffofligining yo‘qligi: onlayn do‘kon, chakana savdo nuqtalari va ombor o‘rtasida sinxronizatsiya mavjud emas edi.
 Yuklarni qo‘l bilan nazorat qilish, bu esa to‘plamda xatoliklar va kechikishlarga olib kelardi.
 Barcha kanallar bo‘yicha uzluksiz tahlilning yo‘qligi sababli xaridlarni rejalashtirishdagi murakkabliklar.
 Jamoalar va korporativ mijozlar uchun bonus dasturlari va chegirmalarni samarali hisobga olishning yo‘qligi.
Jamoalar va korporativ mijozlar uchun bonus dasturlari va chegirmalarni samarali hisobga olishning yo‘qligi.
Biz sport anjomlari distribyutori ehtiyojlariga moslashtirilgan Odoo platformasiga asoslangan ERP tizimini bosqichma-bosqich joriy etishni taklif etdik.
1. Tahlil va loyihalash

 Ulgurji savdo, chakana savdo, onlayn savdo, xaridlar va ombor hisobini o‘z ichiga olgan biznes jarayonlarining batafsil xaritasini ishlab chiqdik.
 Mavjud tizimlar, shu jumladan onlayn do‘kon, bilan integratsiya zonasini aniqladik.

2. Modulli sozlash

BIZ JOMA UCHUN ERP TIZIMIDA NIMA SOZLADIK?
Ombor boshqaruvi

 Barcha savdo kanallari uchun yagona mahsulot bazasi.
 Omborlar, do‘konlar va onlayn platformalar bo‘yicha qoldiqlarning haqiqiy ko‘rsatilishi.
 Seriyalar, o‘lchamlar va rang variantlarini hisobga olish.

Savdolarni boshqarish

 Ulgurji va chakana bitimlarni alohida hisobga olish.
 Kommertsiya takliflari, hisob-fakturalar va tovar jo‘natuv xujjatlarini avtomatik ravishda shakllantirish.
 Barcha kanallarni hisobga olish (B2B, B2C, jamoalar, federatsiyalar).

Xaridlar va rejalashtirish

 Faktik savdolar va mavsumiy prognozlarni hisobga olgan holda xaridlar bo‘yicha arizalarni shakllantirish.
 Yetkazib berishni nazorat qilish va buyurtmalar bilan tekshirish.

Ombor boshqaruvi

 Barcha savdo kanallari uchun yagona mahsulot bazasi.
 Omborlar, do‘konlar va onlayn platformalar bo‘yicha qoldiqlarning haqiqiy ko‘rsatilishi.
 Seriyalar, o‘lchamlar va rang variantlarini hisobga olish.

Savdolarni boshqarish

 Ulgurji va chakana bitimlarni alohida hisobga olish.
 Kommertsiya takliflari, hisob-fakturalar va tovar jo‘natuv xujjatlarini avtomatik ravishda shakllantirish.
 Barcha kanallarni hisobga olish (B2B, B2C, jamoalar, federatsiyalar).

Xaridlar va rejalashtirish

 Faktik savdolar va mavsumiy prognozlarni hisobga olgan holda xaridlar bo‘yicha arizalarni shakllantirish.
 Yetkazib berishni nazorat qilish va buyurtmalar bilan tekshirish.

CRM va mijozlar bilan ishlash

 
Barcha mijozlar bazasi, buyurtmalar va o‘zaro aloqalar tarixi bilan.
 Doimiy mijozlar uchun eslatmalar va takliflarni avtomatlashtirish.
 Jamoalar va sport klublari uchun sadoqat dasturlarini yuritish.

Moliyaviy hisob-kitob

 Yetkazib beruvchilar, mijozlar va hamkorlar bilan barcha to‘lovlarni nazorat qilish.
 Oldindan to‘lovlar va to‘lovni kechiktirish bo‘yicha o‘zaro hisob-kitoblarni boshqarish.
 Barcha yo‘nalishlar bo‘yicha yagona hisobot.

Onlayn do‘kon bilan integratsiya

 Onlayn qoldiqlarni sinxronizatsiya qilish.
 Buyurtmalarni ERP tizimiga avtomatik tarzda uzatish va qayta ishlash.
 Onlayn va oflayn savdolar bo‘yicha uzluksiz tahlil.

ERP JORIY ETISHDAN SO‘NG ASOSIY NATIJALAR
CRM va mijozlar bilan ishlash

 
Barcha mijozlar bazasi, buyurtmalar va o‘zaro aloqalar tarixi bilan.
 Doimiy mijozlar uchun eslatmalar va takliflarni avtomatlashtirish.
 Jamoalar va sport klublari uchun sadoqat dasturlarini yuritish.

Moliyaviy hisob-kitob

 Yetkazib beruvchilar, mijozlar va hamkorlar bilan barcha to‘lovlarni nazorat qilish.
 Oldindan to‘lovlar va to‘lovni kechiktirish bo‘yicha o‘zaro hisob-kitoblarni boshqarish.
 Barcha yo‘nalishlar bo‘yicha yagona hisobot.

Onlayn do‘kon bilan integratsiya

 Onlayn qoldiqlarni sinxronizatsiya qilish.
 Buyurtmalarni ERP tizimiga avtomatik tarzda uzatish va qayta ishlash.
 Onlayn va oflayn savdolar bo‘yicha uzluksiz tahlil.

ERP JORIY ETISHDAN SO‘NG ASOSIY NATIJALAR
Hisob-kitoblarning to‘liq shaffofligi
 Haqiqiy vaqt rejimida ombordagi, do‘konlardagi va onlayn buyurtmalar uchun ajratilgan zaxiralardagi mahsulot miqdorini ko‘rish mumkin.
 Savdo kanallari o‘rtasidagi farqlar bartaraf etildi.
Zaxiralarni optimallashtirish
 Savdolar statistikasi va mavsumiy o‘zgarishlarga asoslangan avtomatik xaridlar tavsiyalarini ishlab chiqish tizimi ishga tushirildi.
 Ortiqcha qoldiqlar 17% ga qisqartirildi.

Buyurtmalarni qayta ishlash tezligi oshirildi
 Avtomatlashtirish tufayli buyurtmalarni to‘plash va jo‘natuvchi vaqt 30% ga qisqartirildi.
Xizmat ko‘rsatish darajasini oshirish
 Sadoqatli mijozlar (klublar, federatsiyalar) shaxsiylashtirilgan takliflar, chegirmalar va bonuslar olishadi.
 Buyurtmalarni tezda rasmiylashtirish va puxta ishlab chiqilgan kommertsiyal takliflar — ikki bosqichda.

Yagona tahlil
 Boshqaruv savdolar, xaridlar, qoldiqlar va foyda bo‘yicha har bir kanal bo‘yicha konsolidatsiyalangan hisobotlarga kirish imkoniyatiga ega bo‘ldi.
 Mijozlar va yo‘nalishlar bo‘yicha rentabellikni uzluksiz tahlil qilish tizimi joriy etildi.

Joma uchun joriy etishning o‘ziga xos jihatlari
 Turli xil artikullarga ega mahsulot guruhlarini hisobga olish (o‘lchamlar, ranglar, seriyalar).
 Logistikani to‘liq nazorat qilish — yetkazib berishdan tortib, oxirgi mijozga yetkazib berishga qadar.
 Savdo bo‘limi va boshqaruv uchun boshqaruv panellari (dashboard)ni ishlab chiqish.
 Turli mijoz turlari uchun individual narxlar va shartlarni sozlash.
Natijada nima olindi
Joma O‘zbekiston endi yagona raqamli maydonda ishlaydi, bu yerda:
  • Barcha savdolar, qoldiqlar va xaridlar haqiqiy vaqt rejimida sinxronizatsiya qilingan.
  • Boshqaruv uchun har bir yo‘nalish bo‘yicha batafsil hisobotlar mavjud.
  • Mijozlar tezkor xizmat va shaxsiylashtirilgan takliflar olishadi.
  • Onlayn do‘kon va chakana savdo yagona tizimda ishlaydi, bu esa dublikatlar va yo‘qotishlarni bartaraf etadi.
Hisob-kitoblarning to‘liq shaffofligi
  Haqiqiy vaqt rejimida ombordagi, do‘konlardagi va onlayn buyurtmalar uchun ajratilgan zaxiralardagi mahsulot miqdorini ko‘rish mumkin.
 Savdo kanallari o‘rtasidagi farqlar bartaraf etildi.
Zaxiralarni optimallashtirish
Savdolar statistikasi va mavsumiy o‘zgarishlarga asoslangan avtomatik xaridlar tavsiyalarini ishlab chiqish tizimi ishga tushirildi.
 Ortiqcha qoldiqlar 17% ga qisqartirildi.

Buyurtmalarni qayta ishlash tezligi oshirildi
 Avtomatlashtirish tufayli buyurtmalarni to‘plash va jo‘natuvchi vaqt 30% ga qisqartirildi.
Xizmat ko‘rsatish darajasini oshirish
 Sadoqatli mijozlar (klublar, federatsiyalar) shaxsiylashtirilgan takliflar, chegirmalar va bonuslar olishadi.
 Buyurtmalarni tezda rasmiylashtirish va puxta ishlab chiqilgan kommertsiyal takliflar — ikki bosqichda.

Yagona tahlil
 Boshqaruv savdolar, xaridlar, qoldiqlar va foyda bo‘yicha har bir kanal bo‘yicha konsolidatsiyalangan hisobotlarga kirish imkoniyatiga ega bo‘ldi.
Mijozlar va yo‘nalishlar bo‘yicha rentabellikni uzluksiz tahlil qilish tizimi joriy etildi.

Joma uchun joriy etishning o‘ziga xos jihatlari
 Turli xil artikullarga ega mahsulot guruhlarini hisobga olish (o‘lchamlar, ranglar, seriyalar).
 Logistikani to‘liq nazorat qilish — yetkazib berishdan tortib, oxirgi mijozga yetkazib berishga qadar.
 Savdo bo‘limi va boshqaruv uchun boshqaruv panellari (dashboard)ni ishlab chiqish.
 Turli mijoz turlari uchun individual narxlar va shartlarni sozlash.
Natijada nima olindi
Joma O‘zbekiston endi yagona raqamli maydonda ishlaydi, bu yerda:
  • Barcha savdolar, qoldiqlar va xaridlar haqiqiy vaqt rejimida sinxronizatsiya qilingan.
  • Boshqaruv uchun har bir yo‘nalish bo‘yicha batafsil hisobotlar mavjud.
  • Mijozlar tezkor xizmat va shaxsiylashtirilgan takliflar olishadi.
  • Onlayn do‘kon va chakana savdo yagona tizimda ishlaydi, bu esa dublikatlar va yo‘qotishlarni bartaraf etadi.
Sizning biznesingiz uchun shunday tizimni joriy etishni xohlaysizmi?

Submit a request for a consultation and get a customized solution tailored to your company.

Konsultatsiya uchun ariza qoldirish

Sizning biznesingiz uchun shunday tizimni joriy etishni xohlaysizmi?
Konsultatsiya uchun ariza qoldiring va kompaniyangiz uchun individual yechim oling.

Konsultatsiya uchun ariza qoldirish

MIJOZ SO'ZLARI

MIJOZ SO'ZLARI

GASUMOV ELDOR
Joma do‘koni boshqaruvchisi

GASUMOV ELDOR Joma do‘koni boshqaruvchisi
"Yangi ERP tizimi bilan biz barcha savdo kanallari bo‘yicha real holatni to‘liq ko‘rib turamiz. Endi hech qanday 'yo‘qolgan' qoldiqlar yoki o‘tkazib yuborilgan buyurtmalar yo‘q. Mijozlar bilan ishlash osonlashdi — biz butun aloqalar tarixini ko‘rib turamiz va ularga yangi kolleksiyalar haqida o‘z vaqtida eslatma bera olamiz. Jamoaga professionallik va vazifalarimizni tushunganlari uchun tashakkur!"
"Yangi ERP tizimi bilan biz barcha savdo kanallari bo‘yicha real holatni to‘liq ko‘rib turamiz. Endi hech qanday 'yo‘qolgan' qoldiqlar yoki o‘tkazib yuborilgan buyurtmalar yo‘q. Mijozlar bilan ishlash osonlashdi — biz butun aloqalar tarixini ko‘rib turamiz va ularga yangi kolleksiyalar haqida o‘z vaqtida eslatma bera olamiz. Jamoaga professionallik va vazifalarimizni tushunganlari uchun tashakkur!"