TIBBIYOT KLINIKASI UCHUN ERP TIZIMINI JORIY ETISH — TASHKENT INTERNATIONAL CLINIC (TIC)
TIBBIYOT KLINIKASI UCHUN ERP TIZIMINI JORIY ETISH — TASHKENT INTERNATIONAL CLINIC (TIC)
Tashkent International Clinic (TIC) — O‘zbekistonning yetakchi xalqaro klinikalaridan biri bo‘lib, xorijiy fuqarolar, ekspatlar, diplomatlar va mahalliy aholiga tibbiy xizmatlar ko‘rsatadi. Klinikaga 1994-yildan beri faoliyat yuritib kelmoqda va yuqori darajadagi xizmat ko‘rsatishi, zamonaviy jihozlari hamda xalqaro malakaga ega shifokorlari bilan mashhur.

ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ КЛИНИКИ:

Oilaviy tibbiyot
Ayollar va erkaklar salomatligi
Bolalar shifokorligi
Surunkali kasalliklar
Fizioterapiya
Tish shifokorligi
Laboratoriya diagnostikasi
Tibbiy evakuatsiya
Emlash
An’anaviy tibbiyot
Tashkent International Clinic (TIC)O‘zbekistonning yetakchi xalqaro klinikalaridan biri bo‘lib, xorijiy fuqarolar, ekspatlar, diplomatlar va mahalliy aholiga tibbiy xizmatlar ko‘rsatadi. Klinikaga 1994-yildan beri faoliyat yuritib kelmoqda va yuqori darajadagi xizmat ko‘rsatishi, zamonaviy jihozlari hamda xalqaro malakaga ega shifokorlari bilan mashhur.

KLINIKANING ASOSIY YO‘NALISHLARI:
Oilaviy tibbiyot
Ayollar va erkaklar salomatligi
Bolalar shifokorligi
Surunkali kasalliklar
Fizioterapiya
Tish shifokorligi
Laboratoriya diagnostikasi

Tibbiy evakuatsiya

Emlash
An’anaviy tibbiyot
BIZNING OLDIMIZDA QANDAY TOPSHIRIQLAR BOR EDI
ERP joriy etilishidan oldin ichki jarayonlarning katta qismi alohida tizimlar va Excel jadvallari yordamida boshqarilar edi. Bu esa quyidagilarga olib kelardi:

 Bemorlarga oid ma’lumotlarni qidirishda vaqt yo‘qotilishi
 Bo‘limlar orasida ma’lumotlarni uzatishda xatoliklar
 Tibbiy preparatlar xaridi va zaxiralari bo‘yicha noaniqliklar
 Boshqaruv hisobotlarini tayyorlashdagi qiyinchiliklar
 Shifokorlarning samaradorligi va klinika yuklamasini tez tahlil qila olmaslik

ASOSIY VAZIFALAR:

BIZNING OLDIMIZDA QANDAY TOPSHIRIQLAR BOR EDI
ERP joriy etilishidan oldin ichki jarayonlarning katta qismi alohida tizimlar va Excel jadvallari yordamida boshqarilar edi. Bu esa quyidagilarga olib kelardi:
 Bemorlarga oid ma’lumotlarni qidirishda vaqt yo‘qotilishi
 Bo‘limlar orasida ma’lumotlarni uzatishda xatoliklar
 Tibbiy preparatlar xaridi va zaxiralari bo‘yicha noaniqliklar
 Boshqaruv hisobotlarini tayyorlashdagi qiyinchiliklar
 Shifokorlarning samaradorligi va klinika yuklamasini tez tahlil qila olmaslik

ASOSIY VAZIFALAR:

Barcha bo‘limlar (registratura, tibbiy bo‘lim, buxgalteriya, xaridlar, ombor) uchun yagona raqamli muhit yaratish
Bemorlarni ro‘yxatdan o‘tkazishni, jadvalni boshqarishni va shifokorlarning bandligini avtomatlashtirish.
Tibbiy ma’lumotlarning qat’iy himoyasini ta’minlash 
Dori-darmon va uskunalar ombor hisobini optimallashtirish
Hujjat aylanishini avtomatlashtirish (tibbiy kartalar, chiqish ma’lumotnomalari, hisob-fakturalar)
Bemorlar uchun shaxsiy kabinet orqali o‘z ma’lumotlariga onlayn kirishni ta’minlash 
Barcha bo‘limlar (registratura, tibbiy bo‘lim, buxgalteriya, xaridlar, ombor) uchun yagona raqamli muhit yaratish
Bemorlarni ro‘yxatdan o‘tkazishni, jadvalni boshqarishni va shifokorlarning bandligini avtomatlashtirish.
Tibbiy ma’lumotlarning qat’iy himoyasini ta’minlash 
Dori-darmon va uskunalar ombor hisobini optimallashtirish 
Автоматизировать документооборот (медкарты, выписки, счета)
Bemorlar uchun shaxsiy kabinet orqali o‘z ma’lumotlariga onlayn kirishni ta’minlash 
LOYIHANING O'ZIGA XOSLIKLARI
LOYIHANING O'ZIGA XOSLIKLARI
Tibbiy ma’lumotlarni himoya qilish bo‘yicha xalqaro talablar (GDPR, HIPAA) ga muvofiq bo‘lish zaruriyati
Ma’lumotlarni bir nechta tillarda — rus va ingliz tillarida — qayta ishlash.
Registraturaga yuqori yuklama va tizimning eng gavjum paytlarda tez ishlashi zaruriyati.
Laboratoriya ma’lumotlariga bo‘lgan talablar
Bemorlar uchun qulay onlayn vositalarni joriy etish zaruriyati (eslatmalar, to‘lovlar, tahlil natijalari).
Tibbiy ma’lumotlarni himoya qilish bo‘yicha xalqaro talablar (GDPR, HIPAA) ga muvofiq bo‘lish zaruriyati
Ma’lumotlarni bir nechta tillarda — rus va ingliz tillarida — qayta ishlash.
Registraturaga yuqori yuklama va tizimning eng gavjum paytlarda tez ishlashi zaruriyati.
Laboratoriya ma’lumotlariga bo‘lgan talablar
Bemorlar uchun qulay onlayn vositalarni joriy etish zaruriyati (eslatmalar, to‘lovlar, tahlil natijalari).
BIZ VAZIFAGA QANDAY YONDASHDIK
BIZ VAZIFAGA QANDAY YONDASHDIK
BIRINCHI BOSQICH 

Tahlil va loyihalash
 
  • Joriy jarayonlar va IT infratuzilmasini auditdan o‘tkazdik.
  • Klinika rahbariyati bilan birgalikda kelajakdagi tizim uchun yagona talablarni shakllantirdik.
  • Barcha bo‘limlar uchun biznes jarayonlar xaritasini ishlab chiqdik.
IKKINCHI BOSQICH

Ishlab chiqish va joriy etish
  • Tibbiyot tashkilotlari uchun qo‘shimchalar bilan Odoo ERP tizimini joriy etdik. 
  •  Quyidagilar uchun yagona maydonni sozladik:
      • Registratura va CRM
      • Shifokorlar va kabinetlar jadvali
      • Tashriflar tarixi bilan elektron tibbiy kartalar
      • Buyurilgan dorilarga bog‘langan ombor hisoboti
      • Hisob-fakturalarning avtomatik shakllanishi bilan moliyaviy hisob
      • Sayt orqali onlayn to‘lovlar

UCHUNCHI BOSQICH 

O‘qitish va qo‘llab-quvvatlash
  • Klinika xodimlarini tizimdan foydalanishga o‘rgatdik
  • So‘rov bo‘yicha qo‘shimcha modullarni sozlash va moslash uchun 3 oylik xizmat ko‘rsatishni ta’minladik

NATIJALAR

BIRINCHI BOSQICH 

Tahlil va loyihalash​ 
 
  • Joriy jarayonlar va IT infratuzilmasini auditdan o‘tkazdik.
  • Klinika rahbariyati bilan birgalikda kelajakdagi tizim uchun yagona talablarni shakllantirdik.
  • Barcha bo‘limlar uchun biznes jarayonlar xaritasini ishlab chiqdik.
IKKINCHI BOSQICH

Ishlab chiqish va joriy etish
   
  • Tibbiyot tashkilotlari uchun qo‘shimchalar bilan Odoo ERP tizimini joriy etdik.
  • Quyidagilar uchun yagona maydonni sozladik:
  • Registratura va CRM
  • Shifokorlar va kabinetlar jadvali
  • Tashriflar tarixi bilan elektron tibbiy kartalar
  • Buyurilgan dorilarga bog‘langan ombor hisoboti
  • Hisob-fakturalarning avtomatik shakllanishi bilan moliyaviy hisob
  • Sayt orqali onlayn to‘lovlar
UCHUNCHI BOSQICH

O‘qitish va qo‘llab-quvvatlash
  • Klinika xodimlarini tizimdan foydalanishga o‘rgatdik
  • So‘rov bo‘yicha qo‘shimcha modullarni sozlash va moslash uchun 3 oylik xizmat ko‘rsatishni ta’minladik

NATIJALAR

JARAYON NATIJALARI

JARAYON NATIJALARI

  Barcha operatsiyalarning to‘liq shaffofligi — ro‘yxatdan o‘tishdan to to‘lov va tibbiy kartani yopishga qadar.
  Bemorlar haqida ma’lumot qidirish vaqtini 40% ga qisqartirish.
  Shifokorlar faoliyati, kabinetlarning bandligi va dorilar aylanmasi haqida hisobotlarning avtomatik shakllanishi.
  Xarid va hisob-kitob vaqtini 35% ga qisqartirish. 
  Onlayn ro‘yxatdan o‘tish va eslatmalar “o‘tkazib yuborilgan” qabul qilishlar foizini 25% ga kamaytirdi.
 Barcha operatsiyalarning to‘liq shaffofligi — ro‘yxatdan o‘tishdan to to‘lov va tibbiy kartani yopishga qadar.
 Bemorlar haqida ma’lumot qidirish vaqtini 40% ga qisqartirish.
 Shifokorlar faoliyati, kabinetlarning bandligi va dorilar aylanmasi haqida hisobotlarning avtomatik shakllanishi.
 Xarid va hisob-kitob vaqtini 35% ga qisqartirish. 
 Onlayn ro‘yxatdan o‘tish va eslatmalar “o‘tkazib yuborilgan” qabul qilishlar foizini 25% ga kamaytirdi.

MOLIYAVIY VA OPERATSION KO‘RSATKICHLAR

MOLIYAVIY VA OPERATSION KO‘RSATKICHLAR
Hisobni avtomatlashtirish omborda dori-darmon yo‘qotilishlarini 15% ga kamaytirishga imkon berdi.
Bemorning murojaatini ko‘rib chiqish o‘rtacha tezligi — 3 daqiqadan ko‘p emas.
Rahbariyat boshqaruv hisobotlarini avtomatik tarzda oladi.
Hisobni avtomatlashtirish omborda dori-darmon yo‘qotilishlarini 15% ga kamaytirishga imkon berdi.
Bemorning murojaatini ko‘rib chiqish o‘rtacha tezligi — 3 daqiqadan ko‘p emas.
Rahbariyat boshqaruv hisobotlarini avtomatik tarzda oladi.