TIBBIYOT KLINIKASI UCHUN ERP TIZIMINI JORIY ETISH — TASHKENT INTERNATIONAL CLINIC (TIC)
TIBBIYOT KLINIKASI UCHUN ERP TIZIMINI JORIY ETISH — TASHKENT INTERNATIONAL CLINIC (TIC)
Tashkent International Clinic (TIC) — O‘zbekistonning yetakchi xalqaro klinikalaridan biri bo‘lib, xorijiy fuqarolar, ekspatlar, diplomatlar va mahalliy aholiga tibbiy xizmatlar ko‘rsatadi. Klinikaga 1994-yildan beri faoliyat yuritib kelmoqda va yuqori darajadagi xizmat ko‘rsatishi, zamonaviy jihozlari hamda xalqaro malakaga ega shifokorlari bilan mashhur.
ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ КЛИНИКИ:
Oilaviy tibbiyot
Ayollar va erkaklar salomatligi
Bolalar shifokorligi
Surunkali kasalliklar
Fizioterapiya
Tish shifokorligi
Laboratoriya diagnostikasi
Tibbiy evakuatsiya
Emlash
An’anaviy tibbiyot
Tashkent International Clinic (TIC) — O‘zbekistonning yetakchi xalqaro klinikalaridan biri bo‘lib, xorijiy fuqarolar, ekspatlar, diplomatlar va mahalliy aholiga tibbiy xizmatlar ko‘rsatadi. Klinikaga 1994-yildan beri faoliyat yuritib kelmoqda va yuqori darajadagi xizmat ko‘rsatishi, zamonaviy jihozlari hamda xalqaro malakaga ega shifokorlari bilan mashhur.
KLINIKANING ASOSIY YO‘NALISHLARI:
Oilaviy tibbiyot
Ayollar va erkaklar salomatligi
Bolalar shifokorligi
Surunkali kasalliklar
Fizioterapiya
Tish shifokorligi
Laboratoriya diagnostikasi
Tibbiy evakuatsiya
Emlash
An’anaviy tibbiyot
BIZNING OLDIMIZDA QANDAY TOPSHIRIQLAR BOR EDI
ERP joriy etilishidan oldin ichki jarayonlarning katta qismi alohida tizimlar va Excel jadvallari yordamida boshqarilar edi. Bu esa quyidagilarga olib kelardi:
Bemorlarga oid ma’lumotlarni qidirishda vaqt yo‘qotilishi
Bo‘limlar orasida ma’lumotlarni uzatishda xatoliklar
Tibbiy preparatlar xaridi va zaxiralari bo‘yicha noaniqliklar
Boshqaruv hisobotlarini tayyorlashdagi qiyinchiliklar
Shifokorlarning samaradorligi va klinika yuklamasini tez tahlil qila olmaslik
ASOSIY VAZIFALAR:
BIZNING OLDIMIZDA QANDAY TOPSHIRIQLAR BOR EDI
ERP joriy etilishidan oldin ichki jarayonlarning katta qismi alohida tizimlar va Excel jadvallari yordamida boshqarilar edi. Bu esa quyidagilarga olib kelardi:
Bemorlarga oid ma’lumotlarni qidirishda vaqt yo‘qotilishi
Bo‘limlar orasida ma’lumotlarni uzatishda xatoliklar
Tibbiy preparatlar xaridi va zaxiralari bo‘yicha noaniqliklar
Boshqaruv hisobotlarini tayyorlashdagi qiyinchiliklar
Shifokorlarning samaradorligi va klinika yuklamasini tez tahlil qila olmaslik
ASOSIY VAZIFALAR:
Barcha bo‘limlar (registratura, tibbiy bo‘lim, buxgalteriya, xaridlar, ombor) uchun yagona raqamli muhit yaratish
Bemorlarni ro‘yxatdan o‘tkazishni, jadvalni boshqarishni va shifokorlarning bandligini avtomatlashtirish.
Tibbiy ma’lumotlarning qat’iy himoyasini ta’minlash
Dori-darmon va uskunalar ombor hisobini optimallashtirish
Hujjat aylanishini avtomatlashtirish (tibbiy kartalar, chiqish ma’lumotnomalari, hisob-fakturalar)
Bemorlar uchun shaxsiy kabinet orqali o‘z ma’lumotlariga onlayn kirishni ta’minlash
Barcha bo‘limlar (registratura, tibbiy bo‘lim, buxgalteriya, xaridlar, ombor) uchun yagona raqamli muhit yaratish
Bemorlarni ro‘yxatdan o‘tkazishni, jadvalni boshqarishni va shifokorlarning bandligini avtomatlashtirish.
Tibbiy ma’lumotlarning qat’iy himoyasini ta’minlash
Dori-darmon va uskunalar ombor hisobini optimallashtirish
Автоматизировать
документооборот (медкарты, выписки, счета)
Bemorlar uchun shaxsiy kabinet orqali o‘z ma’lumotlariga onlayn kirishni ta’minlash
LOYIHANING O'ZIGA XOSLIKLARI
LOYIHANING O'ZIGA XOSLIKLARI
Tibbiy ma’lumotlarni himoya qilish bo‘yicha xalqaro talablar (GDPR, HIPAA) ga muvofiq bo‘lish zaruriyati
Ma’lumotlarni bir nechta tillarda — rus va ingliz tillarida — qayta ishlash.
Registraturaga yuqori yuklama va tizimning eng gavjum paytlarda tez ishlashi zaruriyati.
Laboratoriya ma’lumotlariga bo‘lgan talablar
Bemorlar uchun qulay onlayn vositalarni joriy etish zaruriyati (eslatmalar, to‘lovlar, tahlil natijalari).
Tibbiy ma’lumotlarni himoya qilish bo‘yicha xalqaro talablar (GDPR, HIPAA) ga muvofiq bo‘lish zaruriyati
Ma’lumotlarni bir nechta tillarda — rus va ingliz tillarida — qayta ishlash.
Registraturaga yuqori yuklama va tizimning eng gavjum paytlarda tez ishlashi zaruriyati.
Laboratoriya ma’lumotlariga bo‘lgan talablar
Bemorlar uchun qulay onlayn vositalarni joriy etish zaruriyati (eslatmalar, to‘lovlar, tahlil natijalari).
BIZ VAZIFAGA QANDAY YONDASHDIK
BIZ VAZIFAGA QANDAY YONDASHDIK
BIRINCHI BOSQICH
Tahlil va loyihalash
Joriy jarayonlar va IT infratuzilmasini auditdan o‘tkazdik.
Klinika rahbariyati bilan birgalikda kelajakdagi tizim uchun yagona talablarni shakllantirdik.
Barcha bo‘limlar uchun biznes jarayonlar xaritasini ishlab chiqdik.


IKKINCHI BOSQICH
Ishlab chiqish va joriy etish
Tibbiyot tashkilotlari uchun qo‘shimchalar bilan Odoo ERP tizimini joriy etdik.
Quyidagilar uchun yagona maydonni sozladik:
- Registratura va CRM
- Shifokorlar va kabinetlar jadvali
- Tashriflar tarixi bilan elektron tibbiy kartalar
- Buyurilgan dorilarga bog‘langan ombor hisoboti
- Hisob-fakturalarning avtomatik shakllanishi bilan moliyaviy hisob
- Sayt orqali onlayn to‘lovlar
UCHUNCHI BOSQICH
O‘qitish va qo‘llab-quvvatlash
Klinika xodimlarini tizimdan foydalanishga o‘rgatdik
So‘rov bo‘yicha qo‘shimcha modullarni sozlash va moslash uchun 3 oylik xizmat ko‘rsatishni ta’minladik

NATIJALAR
BIRINCHI BOSQICH
Tahlil va loyihalash
Joriy jarayonlar va IT infratuzilmasini auditdan o‘tkazdik.
Klinika rahbariyati bilan birgalikda kelajakdagi tizim uchun yagona talablarni shakllantirdik.
Barcha bo‘limlar uchun biznes jarayonlar xaritasini ishlab chiqdik.


IKKINCHI BOSQICH
Ishlab chiqish va joriy etish
Tibbiyot tashkilotlari uchun qo‘shimchalar bilan Odoo ERP tizimini joriy etdik.
Quyidagilar uchun yagona maydonni sozladik:
Registratura va CRM
Shifokorlar va kabinetlar jadvali
Tashriflar tarixi bilan elektron tibbiy kartalar
Buyurilgan dorilarga bog‘langan ombor hisoboti
Hisob-fakturalarning avtomatik shakllanishi bilan moliyaviy hisob
Sayt orqali onlayn to‘lovlar
UCHUNCHI BOSQICH
O‘qitish va qo‘llab-quvvatlash
Klinika xodimlarini tizimdan foydalanishga o‘rgatdik
So‘rov bo‘yicha qo‘shimcha modullarni sozlash va moslash uchun 3 oylik xizmat ko‘rsatishni ta’minladik

NATIJALAR
JARAYON NATIJALARI
JARAYON NATIJALARI
Barcha operatsiyalarning to‘liq shaffofligi — ro‘yxatdan o‘tishdan to to‘lov va tibbiy kartani yopishga qadar.
Bemorlar haqida ma’lumot qidirish vaqtini 40% ga qisqartirish.
Shifokorlar faoliyati, kabinetlarning bandligi va dorilar aylanmasi haqida hisobotlarning avtomatik shakllanishi.
Xarid va hisob-kitob vaqtini 35% ga qisqartirish.
Onlayn ro‘yxatdan o‘tish va eslatmalar “o‘tkazib yuborilgan” qabul qilishlar foizini 25% ga kamaytirdi.
Barcha operatsiyalarning to‘liq shaffofligi — ro‘yxatdan o‘tishdan to to‘lov va tibbiy kartani yopishga qadar.
Bemorlar haqida ma’lumot qidirish vaqtini 40% ga qisqartirish.
Shifokorlar faoliyati, kabinetlarning bandligi va dorilar aylanmasi haqida hisobotlarning avtomatik shakllanishi.
Xarid va hisob-kitob vaqtini 35% ga qisqartirish.
Onlayn ro‘yxatdan o‘tish va eslatmalar “o‘tkazib yuborilgan” qabul qilishlar foizini 25% ga kamaytirdi.
MOLIYAVIY VA OPERATSION KO‘RSATKICHLAR